Górne Miasto
Stoisz przed wejściem do Górnego Miasta, czy chcesz wejść do niego?
Arena
Aby brać udział w pojedynkach, musisz wyrazić na to chęć. Pamiętaj, że jedynie Twoja przegrana w którymś z pojedynków lub list żelazny pozwala na wycofanie się z walk.
Aby przyłączyć się do walk, Twoja kondycja musi wynosić co najmniej 50% bazowej ko i rany nie mogą być mniejsze niż 50% bazowych ra. Biorąc udział w walkach na arenie, możesz nieźle się obłowić w talary i zdobyć dużo doświadczenia, czasami nawet, jeśli przegrasz.
Jeśli będziesz za długo na arenie walk, zostaniesz z niej automatycznie usunięty.
Chcę brać udział w pojedynkach
Lista rycerzy chętnych do pojedynków:
Lista najlepszych lig z 20 ostatnich tur:
Lista najlepszych aren z 20 ostatnich tur:
Lista najlepszych obywatelstw na arenach z 20 ostatnich tur:
Lista najlepszych wojowników na arenach z 20 ostatnich tur:
Co 20 tur najlepsi wojownicy w ligach dostają nagrodę w postaci dodatkowej energii witalnej
Co 20 tur najlepsi wojownicy w ligach dostają nagrodę w postaci dodatkowej energii witalnej
Świątynia
Religia: twoja religii
Świątynia stanowi azyl. Nie można w niej zaatakować innego rycerza.
Tutaj możesz pomodlić się i złożyć ofiarę, przez to Twój duch się zwiększy. Aby to zrobić, trzeba posiadać przede wszystkim amulet charakterystyczny dla Twojej religii. Ty aktualnie posiadasz dobrych 14 szt. relikwia świętego. Koszt złożenia ofiary to jeden amulet oraz 350 ta.
Składam ofiarę
Możesz tutaj zmienić religię na katolicyzm, jeśli posiadasz 10 relikwii świętego i 1000 ta. Zmiana religii wiąże się z utratą 10% swoich parametrów.
Zmieniam religię
Jeśli masz 4 poziom mnicha, dostarczysz 10 relikwi świętego i jesteś katolikiem, możesz zostać księdzem. Aktualnie masz 0 poziom mnicha
Chcę zostać księdzem
Szlachetny rycerzu zostaw jałmużnę dla ubogich i będących w potrzebie
Świątynia stanowi azyl. Nie można w niej zaatakować innego rycerza.
Tutaj możesz pomodlić się i złożyć ofiarę, przez to Twój duch się zwiększy. Aby to zrobić, trzeba posiadać przede wszystkim amulet charakterystyczny dla Twojej religii. Ty aktualnie posiadasz dobrych 14 szt. relikwia świętego. Koszt złożenia ofiary to jeden amulet oraz 350 ta.
Składam ofiarę
Możesz tutaj zmienić religię na katolicyzm, jeśli posiadasz 10 relikwii świętego i 1000 ta. Zmiana religii wiąże się z utratą 10% swoich parametrów.
Zmieniam religię
Jeśli masz 4 poziom mnicha, dostarczysz 10 relikwi świętego i jesteś katolikiem, możesz zostać księdzem. Aktualnie masz 0 poziom mnicha
Chcę zostać księdzem
Szlachetny rycerzu zostaw jałmużnę dla ubogich i będących w potrzebie
Kowal
Możesz zatrudnić się jako czeladnik. Będziesz co turę dostawał dodatkowe talary. Aby kowal cię przyjął musisz mieć sprawny młotek, dostarczyć mu 20 żelaza oraz mieć 2 poziom sprawności pracy jako parobek.
Aktualnie masz x młotek i x żelazo
oraz x poziom sprawności jako parobek
Chcę pracować jako czeladnik
Możesz zrobić sam, jeśli masz sprawny młotek i minimum 2 poziom sprawności pracy jako czeladnik kowala. Aktualnie masz x poziom sprawności jako czeladnik kowala.
![]() | hełm żebrowy | zrób/zamów | |||||
Doświadczenie: 0
Termin: 1 16 ta 2 x żelazo (0) |
![]() | psi pysk | zrób/zamów | |||||||
Doświadczenie: 2
Termin: 3 63 ta 3 x stal (0) 2 x skóra garbowana (0) 1 x sznurek (0) |
![]() | bryna | zrób/zamów | |||||||
Doświadczenie: 2
Termin: 3 50 ta 2 x skóra garbowana (0) 2 x żelazo (0) 1 x sznurek (0) |
![]() | maczuga | zrób/zamów | |||||||
Doświadczenie: 1
Termin: 2 21 ta 1 x dębowy drąg (0) 1 x żelazo (0) |
![]() | młot bojowy | zrób/zamów | |||||||
Doświadczenie: 1
Termin: 2 28 ta 1 x dębowy drąg (0) 1 x stal (0) |
![]() | pika | zrób/zamów | |||||||
Doświadczenie: 1
Termin: 2 25 ta 2 x dębowy drąg (0) 1 x żelazo (0) |
![]() | cep bojowy | zrób/zamów | |||||||
Doświadczenie: 1
Termin: 2 36 ta 2 x dębowy drąg (0) 1 x stal (0) 1 x sznurek (0) |
Posiadłości
Posiadłości ziemskie
![]() | tytuł Nick | il_ziem | dw: x wa: y ch: z |
Lichwiarz
Tutaj możesz dać lichwiarzowi na procent swoje talary.
Ciekawe, czy je potem odzyskasz ? :-)
Twój maksymalny limit lokat to x (zależny od poziomu)
Możesz dać jeśli posiadasz czysty pergamin.
Ty aktualnie masz x pergamin
Lista aktualnych oddanych kwot:
Odbiór talarów przed terminem wiąże się z utratą 5% odbieranej kwoty
Ciekawe, czy je potem odzyskasz ? :-)
Twój maksymalny limit lokat to x (zależny od poziomu)
Możesz dać jeśli posiadasz czysty pergamin.
Ty aktualnie masz x pergamin
Lista aktualnych oddanych kwot:
Lp. | Tura od | Tura do | Kwota | % | Kwota końcowa | |
Pieczary
Stoisz przed pieczarami, czy chcesz je przeszukać? Pamiętaj, że możesz natknąć się tutaj na różnych niebezpiecznych typów lub znaleźć różne cenne przedmioty.
Wchodzę
Droga
Jesteś na rozdrożu, wybierz na mapie zamieszczonej obok miejsce, gdzie chcesz się udać.
Jeśli jesteś początkującym graczem, idź do sklepu, kup dużo pokarmu i lekarstw, a następnie idź na arenę (park Tai Chi, plac walk) i walcz tam dzielnie.
Jeśli czegoś nie wiesz, możesz też zwrócić się o pomoc do Mentorów
lub szukać pomocy i porad w poradniku
Aktualnie na słupie są następujące wiadomości:
.....
Możesz przykleić swoją wiadomość na słupie drogowym (jedną na turę).
A niech inni wiedzą
Jeśli jesteś początkującym graczem, idź do sklepu, kup dużo pokarmu i lekarstw, a następnie idź na arenę (park Tai Chi, plac walk) i walcz tam dzielnie.
Jeśli czegoś nie wiesz, możesz też zwrócić się o pomoc do Mentorów
lub szukać pomocy i porad w poradniku
Aktualnie na słupie są następujące wiadomości:
.....
Możesz przykleić swoją wiadomość na słupie drogowym (jedną na turę).
A niech inni wiedzą
Sklep
Wybierz rodzaj towaru:
|
Koszary
Stacjonujący tutaj żołnierze mogą nauczyć cię różnych technik walki, które poprawią Twoje umiejętności w obronie i ataku. Aby nauczyli cię oni czegokolwiek, musisz przemycić używki, których oni poszukują. Chłopaki lubią się zabawić, a dowódca ich krótko trzyma. Pamietaj, że przemycenie używki nie zawsze się udaje.
Aktualnie posiadasz następujące używki:
Możesz tutaj sprzedać zbędną broń. Broń musi mieć co najmniej 10 punktów wytrzymałości:
Którą broń sprzedać:
Którą broń sprzedać:
Gospoda
Jeśli chcesz regenerować się 2 razy szybciej, to możesz wynająć pokój II klasy w gospodzie na sen. Koszt to 162 ta
Chcę wynająć pokój II klasy na sen
Jeśli chcesz regenerować się 4 razy szybciej, to możesz wynająć pokój I klasy w gospodzie na sen. Koszt to 306 ta
Chcę wynająć pokój I klasy na sen
Gra w kości (stawka wejściowa 9999 talarów, losowanie co turę)
Ostatnio szczęśliwa liczba to 1-6.
Zwycięzcy otrzymali po x ta.
Aktualny bank gry to y ta.
Ostatnio szczęśliwa liczba to 1-6.
Zwycięzcy otrzymali po x ta.
Aktualny bank gry to y ta.
W gospodzie przy kiełbasie i miodzie takie słyszy się rozmowy:
Bazar
Tutaj możesz wystawić na sprzedaż swoje przedmioty lub kupić nowe od innych rycerzy. Przedmioty na bazarze mają wartość o 7% (ustala król) większą od zadeklarowanej przez rycerza kwoty sprzedaży. Przedmioty pozostają na bazarze przez 60 tur (bo po co dłużej) od momentu wystawienia.
Możesz mieć równocześnie maksymalnie x (zależny od poziomu) przedmiotów na tym bazarze.
Lista przedmiotów do kupienia na bazarze moje przedmioty >>
Jeśli chcesz umieścić jakiś ze swoich przedmiotów na bazarze to przejdź do schowka
Możesz mieć równocześnie maksymalnie x (zależny od poziomu) przedmiotów na tym bazarze.
Lista przedmiotów do kupienia na bazarze moje przedmioty >>
Jeśli chcesz umieścić jakiś ze swoich przedmiotów na bazarze to przejdź do schowka
Stadnina
Możesz kupić tutaj
Las
Stoisz przed lasem, czy chcesz wejść do niego? Pamiętaj, że możesz natknąć się tam na różne niebezpieczne zwierzęta lub znaleźć różne cenne przedmioty
Wchodzę do lasu
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz