Mechanika Gry

Jak Zacząć

Ważne informacje które przydadzą Ci się w tej dżungli porąbanych ludzi, w której każdy uważa że wie najlepiej... Bo prawda jest taka, że ja wiem lepiej :P hehe

Herb
Profil
Punkty Rozwoju
Parametry (W co wydawać?)
Sklepy (Jak nie tracić dużo pieniędzy?)
Walki na arenach (Jak wygrywać?)

Kim chcę zostać?


Amazonki
Bandyci
Kupcy i Narbonusi 
Stróże Prawa
Wojownicy Wiary (WW)
Monstrobójcy (Sisheni "Szyszki")
Kapłani i Philofilisi
Wiedźmy

Podstawy Areny-Albionu

Są to wszystkie podstawowe elementy od których powinno się zacząć zabawę w Arenie-Albionu. Bez tej wiedzy nawet nie próbuj grać (chociaż wielu bez tego zaczynało :) ) 

Zależności:


Profesje (możliwości, bonusy, nazwy, zależności)
Zależności między graczami (małżeństwa, lenno, rodzina)
Obywatelstwa (Czym są i co zmieniają w grze)

Tabele:


Hierarchia (lvle, doświadczenie, parametry_max)
Cennik

Parametry:


Parametry (gdzie wbijać obronę, atak, siłę, schowek, kondycję i rany)
Wiek postaci (co to? z czym się to je? Jak przeżyć dłużej...)
Mobilność (Co to jest? Jak odnawiać?)

Mechaniki:


Kradzież i Obrona Przed Kradzieżą (OPK) (Jak się uczyć i po co?)
Zawody (Gdzie znajdę jaki zawód + wypisanie wszystkich zawodów)
Naprawa (Naprawa broni oraz uzbrojenia)

Inne:


Choroba (Jak się zaraziłem/am? Co mam robić?)
Posiadłości (Czym są? Co mi dają? Skąd wziąć?)
Punkty Premium (Co to? Czy jest mi potrzebne? Skąd wziąć)
Drużyny (Czym są i co dają?)
Słownik Podstawowych Skrótów (Czyli jak wejść w slang Arenowy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz