Hierarchia

Poziom
Tytuł
Ilość doświadczenia potrzebna do awansu
Otrzymywane punkty rozwoju
Maksymalne wartości
Atak
Obrona
Siła *
Kondycja **
Rany
Schowek***
I
Giermek
0
3
10
10
5
15
15
15
II
Paź
50
5
20
20
10
30
30
30
Po uzyskaniu tytułu paź, możesz pisać posty na forum gry
III
Knecht
150
6
30
30
15
45
45
45
IV
Szlachcic
500
6
40
40
20
60
60
60
V
Ochmistrz
1 000
6
50
50
25
75
75
75
Po uzyskaniu tytułu ochmistrz, możesz wchodzić na Lodowiec Morona
VI
Regimentarz
1 500
7
60
60
30
90
90
90
VII
Bojar
2 500
7
70
70
35
105
105
105
VIII
Szafarz
3 500
7
80
80
40
120
120
120
IX
Podstoli
4 500
8
90
90
45
135
135
135
X
Stolnik
6 000
8
100
100
50
150
150
150
Po uzyskaniu tytułu stolnik, możesz chodzić w Góry Orle i na Wyżynę Sikchu
XI
Graf
7 500
8
110
110
55
165
165
165
XII
Podkomorzy
9 000
9
120
120
60
180
180
180
XIII
Baronet
11 000
9
130
130
65
195
195
195
XIV
Baron
13 000
9
140
140
70
210
210
210
XV
Murgrabia
15 000
10
150
150
75
225
225
225
XVI
Wicehrabia
18 000
10
160
160
80
240
240
240
XVII
Hrabia
21 000
10
170
170
85
255
255
255
XVIII
Par
24 000
11
180
180
90
270
270
270
XIX
Lord
29 000
11
190
190
95
285
285
285
XX
Podskarbi
34 000
11
200
200
100
300
300
300
XXI
Podkanclerzy
39 000
12
210
210
105
315
315
315
XXII
Kanclerz
47 000
12
220
220
110
330
330
330
XXIII
Markiz
55 000
12
230
230
115
345
345
345
XXIV
Kasztelan
63 000
13
240
240
120
360
360
360
XXV
Szambelan
75 000
13
250
250
125
375
375
375
Od poziomu podwojewoda nie widać w podglądzie statystyk ile trzeba doświadczenia do następnego awansu.
XXVI
Podwojewoda
87 000
13
260
260
130
390
390
390
XXVII
Wojewoda
106 000
14
270
270
135
405
405
405
XXVIII
Konstabl
125 000
14
280
280
140
420
420
420
XXIX
Namiestnik
150 000
14
290
290
145
435
435
435
XXX
Gubernator
175 000
15
300
300
150
450
450
450
XXXI
Diuk
210 000
15
310
310
155
465
465
465
XXXII
Kniaź
250 000
15
320
320
160
480
480
480
XXXIII
Książę
300 000
16
330
330
165
495
495
495
XXXIV
Arcyksiążę
500 000
16
340
340
170
510
510
510
XXXV
Natchniony
1 000 000
16
350
350
175
525
525
525
XXXVI
Krwawic
1 500 000
17
360
360
180
540
540
540
XXXVII
Cierpliwiec
2 000 000
17
370
370
185
555
555
555
XXXVIII
Tytanus
2 500 000
17
380
380
190
570
570
570
XXXIX
Aquagigantus
3 000 000
18
390
390
195
585
585
585
XL
Terragigantus
3 500 000
18
400
400
200
600
600
600
XLI
Aergigantus
4 000 000
18
410
410
205
615
615
615
XLII
Ignisgigantus
4 500 000
19
420
420
210
630
630
630
XLIII
Quadraginta tres
5 000 000
19
430
430
215
645
645
645
XLIV
Qudraginta quatuor
5 500 000
19
440
440
220
660
660
660
XLV
Quadraginta quinque
6 000 000
20
450
450
225
675
675
675
XLVI
Qudraginta sex
6 500 000
20
460
460
230
690
690
690
XLVII
Quadraginta septem
7 000 000
20
470
470
235
705
705
705
XLVIII
Quadraginta octo
8 000 000
21
480
480
240
720
720
720
XLIX
Quadraginta et novem
9 000 000
21
490
490
245
745
745
745
L
Quinquagena
10 000 000
21
500
500
250
760
760
760


















































































* Wojownicy wiary i sisheni mają większą możliwość rozwoju parametru siła przy każdym awansie. +6 siły na poziom.

**Kapłani i Philofolisi mają większą możliwość rozwoju parametru kondycja przy każdym awansie. Zamiast +15, mają +18 kapłan i +19 philofolis.
Od poziomu podwojewoda nie widać w podglądzie statystyk ile trzeba doświadczenia do następnego awansu.


*** Kupcy i narbonusi mają większą możliwość rozwoju parametru schowek przy każdym awansie. Zamiast +15, mają +18 kupiec i +19 narbonus.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz