Wiek: 839 [~1402]
Pierwsza liczba to aktualny wiek postaci rycerskiej, a w nawiasie przybliżony wiek maksymalny, jaki może rycerz w danym momencie osiągnąć.
Przy zbliżeniu się do niego, co turę bierzemy udział w "losowaniu", umiera jeden rycerz na turę. Bywały przypadki gdzie postacie rycerskie umierały kilkanaście tur przed osiągnięciem tej granicy, stąd ta tylda przed liczbą. Owa przybliżona wartość zmienia się w pewnym zakresie co turę.
Przez 2000 tur życia jesteś piękny i młody, lecz gdy przekroczysz tą magiczną barierę, zaczynasz proces starzenia. Co 10 tur statystyki maksymalne zaczynają Ci spadać o 1 pkt. a siła o 1 co 20 tur.
Długość życia wydłużamy poprzez:(chodzi o wiek w nawiasie [xxxx] )
-awans postaci na kolejne poziomy
-zażywając mikstury życia (60 - 120 tur)
-kąpiel w łaźni w porcie w Orgrodzie (każda tura kąpieli wydłuża życie o 2 tury)
-dostarczenie kożuchów do Haremu w ziguryjskim porcie (200 - 400 tur / kożuch)
-dostarczenie szmaragdów do Haremu w ziguryjskim porcie (250 - 400 tur / szmaragd)
Odmłodzić się można: (zmniejszyć wiek aktualny)
-w Tajdze w lokacji sanktuarium:
Szmaragd i 10 PP - odmłodzenie o około 100 tur.
Szmaragd i 100 PP - odmłodzenie o około 1000 tur.
(Warto odmładzać się powyżej 1500 tur, ponieważ i tak nie można odmłodzić się poniżej 500 tur.)
-zażywając miksturę młodości ( pozwala się odmłodzić o połowę przeżytych lat).
Jak Rycerz/Rycerka umiera, traci następujące rzeczy:
Statystyki, doświadczenie, wszystkie przedmioty, stosunki lenne, małżeńskie, rodziców i wychowanków.
Stracone przedmioty można znaleźć w lokalizacji: Wyspa Dziewic - Hades, Hardron - Karłowate Urwisko, Puszcza Loris - Szałas Mścisława, Tajga - Katakumby.
A zachowuje do następnego życia następujące rzeczy:
Obywatelstwo, ordery, kamratów i PP.
Oraz 10% talarów, które aktualnie "ktoś" miał (tylko) w sakiewce.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz