Zużycie Mobilności

Od
ó
Do
Mo:
Dodatkowe info
KONTYNENT PÓŁNOCNY
Port
ó
Orgrod
1

Orgrod
ó
Wioska
2

Wioska
ó
Tajga
2

Tajga
ó
Lodowiec Morona
8

Tajga
ó
Puszcza Loris
2

Sicz Kozacka
ó
Tajga/Step Liuki
30
Bez łódki/tratwy; z wierzch. tyle samo
Tajga/Step Liuki
ó
Sicz Kozacka
2
Z łódką/tratwą
Lodowiec
ó
Step Liuki
8

Step Liuki
ó
KurKor
2

KurKor
ó
Dzielnica Smoka
2

Dzielnica Smoka
ó
Pływająca Wioska
2

KurKor
ó
Archipelag Imoto
4

Archipelag Imoto
ó
Hardon
4
Trzeba posiadać łódkę/tratwę
Hardon
ó
Puszcza Loris
2
Aby wejść do Hardon innowiercy muszą mieć list żelazny.
Obywatele Hd wchodzą za darmo
KONTYNENT POŁUDNIOWO-ZACHODNI
Dorostar
ó
Psia Wioska
4

Psia Wioska
ó
Osada Amazonek
2
Trzeba posiadać łódkę/tratwę
Osada Amazonek
ó
Psia Wioska
20
Bez łódki/tratwy; z wierzch. tyle samo
Osada Amazonek
ó
Las Banitów
4
Z łódką/tratwą
Osada Amazonek
ó
Las Banitów
30
Bez łódki/tratwy; z wierzch. tyle samo
Psia Wioska
ó
Górne Miasto
4

Górne Miasto
ó
Dolne Miasto
1

Dolne Miasto
ó
Las Banitów
2

Las Banitów
ó
Góry Orle
8

Góry Orle
ó
Pustynia Curan
8

Pustynia Curan
ó
Zigura
2

Zigura
ó
Wioska
2

Zigura
ó
Port
1

KONTYNENT POŁUDNIOWO-WSCHODNI
Parhas
ó
Dżungla/Sawanna
2
Aby wejść do Dżungli (poza Bertin) trzeba mieć księgę dżungli.
Obywatele wchodzą za darmo.
Dżungla/Sawanna
ó
Wyżyna Sikchu
8

Dżungla
ó
Dziel. 1000-rzem.
2

Dziel. 1000-rzem.
ó
RaadniiDill
1

Sawanna
ó
Nikus/Kasin
2

Nikus
ó
Kasin
1

INNE LOKACJE
Wioska
ó
Piramidy
1

Dolne Miasto
ó
Pieczary
1

Tajga
ó
Katakumby
1

Archip.Imoto/Hardon
ó
Labirynt
1

Wyspa Dziewic
ó
Hades
1


Każde zejście ze statku po rejsie, zabiera 1 punkt mobilności.

Dzięki wierzchowcom: koniom, wielbłądom, osłom, itp. zużywana mobilność spada o połowę, ale nigdy poniżej 1.

Niektóre budynki wymagają posiadania przynajmniej 1 mo aby do nich wejść.
Punktu tego nie tracimy przy wejściu ani przy wyjściu, ale jednak musi on być.
Zaliczamy do nich Grotę Lwa na Pustyni Curan oraz wszystkie kopalnie (Pustynia Curan, Tajga, Dżungla).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz