Dorostar



Doki

Możesz wynająć tutaj miejsce na statku i popłynąć.
Płynę do Zigury z rybakami
Koszt wynajęcia miejsca to x czas podróży to 100 tur
Płynę do Zigury galerą
Koszt wynajęcia miejsca to 4x czas podróży to 50 tur
Płynę do Zigury żaglowcem
Koszt wynajęcia miejsca to 16x czas podróży to 26 tur



Płynę do Orgrod z rybakami
Koszt wynajęcia miejsca to x czas podróży to 50 tur
Płynę do Orgrod galerą
Koszt wynajęcia miejsca to 4x czas podróży to 25 tur
Płynę do Orgrod żaglowcem
Koszt wynajęcia miejsca to 16x czas podróży to 13 tur

ORGROD
 

Płynę do Nikus z rybakami 
Koszt wynajęcia miejsca to x czas podróży to 150 tur
Płynę do Nikus galerą 
Koszt wynajęcia miejsca to 4x czas podróży to 75 tur
Płynę do Nikus żaglowcem
Koszt wynajęcia miejsca to 16x czas podróży to 39 tur

NIKUS

Płynę do Wielkanocna Wyspa Wojen
Koszt wynajęcia miejsca to x czas podróży to 2 tur

WWW

Możesz też skorzystać z własnego statku.
Czas podróży jest wówczas o połowę krótszy a koszt mniejszy 10 razy

Tabela Czasów Podróży


Latarnia

Znalazłeś tutaj dziwną skrzynię. Jeśli masz sprawny klucz możesz próbować ją otworzyć. Aktualnie masz x kluczy

W latarni znajdują się skrzynie, które można spróbować otworzyć przy pomocy kluczy do skrzyni, które można znaleźć w grocie lwa na pustyni Curan lub w kopalni żelaza w dżungli na Parhas. Przy odrobinie szczęścia można tu znaleźć cenne przedmioty.

Możesz przeczytać lub podzielić się doświadczeniami z tego miejsca na forum w wątku:

"LATARNIA - Co ciekawego ostatnio można tam znaleźć?"


Tutaj możesz naprawić swoje statki. Aby to zrobić trzeba posiadać przede wszystkim deski, smołe oraz płótno.
Aby podnieść wytrzymałoś statku to należy zapłacić x ta, 10 deska, 5 smoła oraz 2 płótno.
Naprawa to 900-1000 pktów wytrzymałości.

Szkoła Fechtunku

Możesz podszkolić się tutaj we władaniu bronią. Koszt podszkolenia to x ta i 10 wytrzymałości broni.

Gniazdo Złoczyńców  

Tutaj swoje gniazdo mają źli, którzy stanowią margines społeczny.
Pensja dla bandytów wynosi x ta (ustala herszt)

Legendarne Wojny:
12543-12644 herszt 153 10 sułtan herszt
12316-12417 herszt 2 8 król król
12316-12418 herszt 10 4 car herszt
12316-12429 herszt 189 6 sułtan herszt
12174-12279 herszt 40 12 król herszt
Aktualnie hersztem jest poziom Nick
Jako jego poddany musisz być mu posłuszny i przestrzegać jego bezprawia.

Oto jego bezprawie obowiązujące w osadzie Dorostar:

Lista osób porwanych dla okupu

Magazyny


Możesz w magazynach przechować 44 swoich przedmiotów.
Zostawienie przedmiotu w magazynie to koszt 91 ta
Lista przedmiotów w tym magazynie

Ilość wszystkich przedmiotów: x

W magazynach, za niewielką opłatą, możesz trzymać swoje przedmioty. Liczba przedmiotów oraz opłata za przechowanie zależna jest od poziomu Twojego rycerza. Kupcy i narbonusi mają więcej miejsca w magazynach.

Jeżeli posiadasz pergamin, możesz napisać ogłoszenie zawierające ilość i cenę przedmiotu, którego potrzebujesz. Aby wystawić ogłoszenie, musisz posiadać przy sobie tyle talarów, za ile dany przedmiot chcesz kupić plus 10 % tej kwoty. Ogłoszenie to widnieje 100 tur. Jeśli w tym czasie nie zostanie ono zrealizowane, tracisz wpłaconą kwotę. Masz również możliwość wycofania danego ogłoszenia, jednakże otrzymasz o 10% mniej wpłacanych talarów.

Jeśli chcesz umieścić jakiś ze swoich przedmiotów w magazynie to przejdź do schowka

Jeśli poszukujesz jakiś przedmiotów możesz tutaj zamieścić swoje ogłoszenie w tej sprawie. Możesz dać ogłoszenie na ograniczoną ilość przedmiotów. W momencie wystawienia ogłoszenia pobierana jest od ciebie zaoferowana cena plus 10%. Realizacja ogłoszeń może doprowadzić do przepełnienia magazynu.
Możesz dać jeśli posiadasz czysty pergamin.

Faktoria Handlowa

Tutaj możesz zostać kupcem. W tym celu musisz mieć 4 poziom parobka i zapłacić dla faktorii 10000 ta.

Kupiec dostaje większy schowek przy każdym lvlu, w porównaniu do innych profesji. Jedynie kupiec Narbonus ma ten schowek jeszcze większy, ale żeby zostać takim kupcem trzeba ofiarować kryształową czaszkę, którą można znaleźć na polanie śmierci. Niestety jest to rzadki amulet.

Chcę zostać kupcem

Możesz zrobić sam jeśli masz minimum 2 poziom mnicha i sprawny kałamarz.
mapa miejsca
Doświadczenie: 1
Termin: 2
100 ta
1 x pergaminowy zwój
Możesz zrobić tutaj mapy:
mapa las Banitów
mapa pustynia Curan
mapa Dorostar port
mapa Hardron
mapa tajgi
mapa archipelag Imoto
mapa Małpia Dżungla
mapa Pływająca wioska
mapa Albion górny
mapa lodowca Morona
mapa Zigura
mapa portu Orgrod
mapa step LiuKi
mapa wyspa Dziewic
mapa dzielnica 1000-rzemiosł
mapa Zigura port
mapa sawanna Pikolów
mapa Psia wioska
mapa Orgrod
mapa osady Amazonek
mapa KurKor
mapa Sicz
mapa Albion dolny
mapa RaaniiDil
mapa wioska Dżibuti Nikus
mapa góry Orle
mapa Zigura wioska
mapa wioski w tajdze
mapa puszczy Lons
mapa dzielnica Smoka
mapa port Parhas
mapa Wyżyna Sikchu
mapa wioska Dżibuti Kasin

Alchemik

Możesz zrobić sam, jeśli masz sprawny kocioł alchemika i minimum 2 poziom sprawności pracy jako alchemik.

ogień grecki
Atak
+ 281
 Siła
1
Zużywa kondycji
2
Wytrzymałość
2
Doświadczenie: 15
Termin: 2
60 ta
10 x siarka
5 x nafta

mikstura amnezji
Doświadczenie: 16
Termin: 4
35 ta
7 x proszek z rogów
2 x grzyby halucynogenne

mikstura życia
Doświadczenie: 9
Termin: 4
46 ta
80 x siarka
10 x proszek z rogów
1 x beczka oligoceńskie duża

mikstura wiedzy
Doświadczenie: 17
Termin: 4
90 ta
40 x węgiel
15 x proszek z rogów
1 x kamień filozoficzny

mikstura śmierci
Doświadczenie: 18
Termin: 5
126 ta
17 x proszek z rogów
2 x trucizna
1 x gurgol

mikstura mobilności
Doświadczenie: 11
Termin: 4
153 ta
12 x siarka
7 x jad
2 x proszek z rogów

mikstura młodości
Doświadczenie: 37
Termin: 4
163 ta
20 x proszek z rogów
2 x gurgol
1 x serce smoka

mikstura hibernacji
Doświadczenie: 20
Termin: 3
235 ta
15 x lód
9 x proszek z rogów
1 x oko golema

mikstura teleportacji
Doświadczenie: 50
Termin: 20
100000 ta
10 x wino
2 x kwarc
1 x wątroba mamuta


Szynk-Speluna

Jeśli chcesz regenerować mobilność szybciej to możesz wynająć pokój w spelunie na sen. Koszt to 28 ta

Zakład w piciu piwa
Jeśli masz piwo możesz z speluniastą gosposią Hermenegildą założyć się kto go więcej wypije. Pamiętaj jednak, że musisz mieć wystarczającą ilość piwa i pieniędzy a możesz wygrać potrójną postawioną stawkę.

Jeśli podoba ci się Heremnegilda możesz spotkać się z nią w nocy. Będzie mieć ona dla Ciebie coś ciekawego.

W spelunie za ławami goście siedzą i plotkują:  

Gosposia Hermenegilda
Czy chcesz zagrać ze mną w grę? Jeśli tak to postaw proszę 5013 ta jeśli wygrasz to pokaże Ci na chwilę swoje tajemnice jeśli przegrasz to tracisz talary.
Czy stawiasz talary i grasz?
Stawiam talary i gram

(Odkryłem wam tajemnicę wygrania)

Wieści handlowe z dalekich krain.
Poszukiwane przedmioty:
Możesz się dowiedzieć gdzie w magazynach są zapotrzebowania na dane przedmioty. Jeśli masz coś na sprzedaż a ktoś chce to kupić przez magazyn, to dowiesz się do którego magazynu się udać. Niestety nie widać autorów zleceń, a jedynie Lokalizację oraz Cenę Min - Max oraz Ilość Zleceń.

Zamek Krzyżowców

Tutaj możesz zostać krzyżowcem w tym celu musisz być katolikiem i mieć dworek w Albionie.
Tutaj również możesz dostarczać wyleniałe skóry niewiernych
Dodatkowo musisz mieć cały czas jeden dworek aby nie utracić stanowiska.

Możesz obić mordę załapanym przez krzyżowców islamskim jeńcom

Wioska

Stoisz na drodze do wioski. Droga do wioski jest daleka.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz