Zigura


Pustynia

Stoisz przed pustynią, czy chcesz iść tam?

Droga

Jesteś na rozdrożu, wybierz na mapie zamieszczonej obok miejsce, gdzie chcesz się udać.
Jeśli jesteś początkującym graczem, idź do sklepu, kup dużo pokarmu i lekarstw, a następnie idź na arenę (park Tai Chi, plac walk) i walcz tam dzielnie.

Sklep

POKARM

5 ta
daktyle
Kondycja
5

10 ta
banan
Kondycja
10

15 ta
ananas
Kondycja
15

20 ta
kokos
Kondycja
20

30 ta
placek
Kondycja
30
LECZENIE

22 ta
wywar
Rany
15

45 ta
syrop
Rany
30

60 ta
maść
Rany
40

90 ta
balsam
Rany
60
UŻYWKA I MIKSTURA

2000 ta
gwiazdkowy prezent

Meczet

Religia: Twoja Religia
Meczet stanowi azyl. Nie można w nim zaatakować innego rycerza. Możesz zostać ujęty przez gwardzistę.

Tutaj możesz pomodlić się i złożyć ofiarę, przez to Twoja witalność się zwiększy. Aby to zrobić, trzeba posiadać przede wszystkim amulet charakterystyczny dla Twojej religii. Ty aktualnie posiadasz dobrych x szt. amulet twojej religii. Koszt złożenia ofiary to jeden amulet oraz x ta.

Możesz tutaj zmienić religię na islam, jeśli posiadasz 10 medalionów z półksiężycem i 1000 ta. Zmiana religii wiąże się z utratą 10% swoich parametrów
Pamiętaj, zmieniając wiarę stracisz nie tylko około 10% parametrów, ale też stanowisko.
Nie stracisz jedynie małżonka i damy serca.

Jeśli masz 4 poziom mnicha, dostarczysz 10 medalionów z półksiężycem i jesteś islamistą możesz zostać mułłą.

Bazar

Tutaj możesz wystawić na sprzedaż swoje przedmioty lub kupić nowe od innych rycerzy. Przedmioty na bazarze mają wartość o 6% (ustala sułtan) większą od zadeklarowanej przez rycerza kwoty sprzedaży. Przedmioty pozostają na bazarze przez 60 tur (bo po co dłużej) od momentu wystawienia.
Możesz mieć równocześnie maksymalnie (około) 18% schowka przedmiotów na tym bazarze.

Wenecjanin

Możesz zaciągnąć pożyczkę zależną od poziomu swojego rycerza na określony czas.... Jeśli w turze, w której powinieneś oddać pieniądze nie masz ich przy sobie, to automatycznie przy przeliczeniu tury zostaną Ci one odebrane, gdy tylko będziesz miał odpowiednią sumę.

Cytadela (nauka Obrona)

Stacjonujący tutaj malelucy mogą nauczyć cię różnych technik walki, które poprawią Twoje umiejętności w obronie i ataku. Aby nauczyli cię oni czegokolwiek, musisz przemycić używki, których oni poszukują. Chłopaki lubią się zabawić, a ich dowódca krótko trzyma. Pamiętaj, że przemycenie używki nie zawsze się udaje.
Możesz tutaj sprzedać zbędną broń. Broń musi mieć co najmniej 10 punktów wytrzymałości:

Arena

Aby brać udział w pojedynkach, musisz wyrazić na to chęć. Pamiętaj, że jedynie Twoja przegrana w którymś z pojedynków lub list żelazny pozwala na wycofanie się z walk.
Aby przyłączyć się do walk, Twoja kondycja musi wynosić co najmniej 50% bazowej ko i rany nie mogą być mniejsze niż 50% bazowych ra. Biorąc udział w walkach na arenie, możesz nieźle się obłowić w talary i zdobyć dużo doświadczenia, czasami nawet, jeśli przegrasz.
Jeśli będziesz za długo na arenie walk, zostaniesz z niej automatycznie usunięty.

Lista rycerzy chętnych do pojedynków:

Lista najlepszych lig z 20 ostatnich tur:
Lista najlepszych aren z 20 ostatnich tur:
Lista najlepszych obywatelstw na arenach z 20 ostatnich tur:
Lista najlepszych wojowników na arenach z 20 ostatnich tur:
Co 20 tur najlepsi wojownicy w ligach dostają nagrodę w postaci dodatkowej energii witalnej.

Posiadłości

tytuł Nickil_ziemdw: x wa: y ch: z

Seraj

Miejsce wyborów sułtana Zigury. Następne wybory będą w XXXXX turze
Sułtan przydziela ziemie zasłużonym rycerzom i powołuje gwardię sułtańską.
Pensja dla gwardzisty wynosi x ta (Ustala Sułtan)
Legendarne Wojny:
12543-12644 herszt 153 10 sułtan herszt
12316-12429 herszt 189 6 sułtan herszt
11884-11993 herszt 21 0 sułtan herszt
11401-11504 herszt 101 0 sułtan herszt
10684-10790 król 1 4 sułtan sułtan


Władcy wszystkich krain zawiązali przymierze w walce przeciwko wysłannikom podziemi, którzy gnębią biednych mieszkańców krain w postaci ohydnych monstrów. Oferują oni nagrody dla monstrowojowników za walkę z monstrami. Jeśli będąc władcą nie chcesz należeć do przymierza napisz do demiurga w tej sprawie.
Cena za jednostkę pojemności utoczonej krwi monstrów: x ta
UWAGA!
- jednostkę krwi można utoczyć z co najmniej 100 zadanych ran;
- im więcej zadanych w pojedynku ran tym więcej potrzeba ich na jednostkę krwi;
- zebrana krew stopniowo ulega krzepnięciu i przez to zepsuciu;
- do gromadzenia krwi potrzebne są beczki.


Aktualnie sułtanem jest poziom Nick  
Jako jego poddany musisz być mu posłuszny i przestrzegać jego prawa.

Oto jego prawa obowiązujące w osadzie Zigura:


Wioska

Stoisz przed wioską Bejt Lechem, czy chcesz wejść?


Port

Stoisz przed portem, czy chcesz wejść?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz