Góry Orle


Las

Stoisz przed lasem, czy chcesz wejść do niego?

Polana Śmierci

Bardzo niebezpieczne miejsce. Możesz tu stracić swoje parametry: rany, kondycję, życie, doświadczenie. Jednak tylko tutaj możesz znaleźć Kryształową Czaszkę (wypada ona też po pokonaniu monstrum Kali) i Kością Kosę. Są to tak cenne przedmioty, że wielu mimo wszystko ryzykuje i przeszukuje polanę.

Źródło Oligoceńskie

Możesz napełnić beczki zdrową wodą :
beczka oligoceńskie mała
Rany
250
Doświadczenie: 4
Termin: 2
50 ta
1 x beczka
1 x uduchowienie małe kondycji


beczka oligoceńskie duża
Rany
500
Doświadczenie: 8
Termin: 2
100 ta
2 x beczka
1 x uduchowienie duże kondycji

Skalny Jar

Bazyliszek nie żyje. Jego pogromcą był dzielny rycerz Nick!
Jeśli posiadasz kilof możesz wykuć coś ze skały

Możesz wykopać tutaj węgiel, w mniejszych ilościach siarkę, w jeszcze mniejszych kamień filozoficzny, a jeżeli masz prawdziwe szczęście to może uda Ci się znaleźć diament.


Lodowa Grota

Grota ta jest pozostałością chaosu, z którego narodził się świat. Niezmienne w czasie i przestrzeni bloki chaosu tworzą jedną całość, w której nie ma odległości, dnia i nocy. Cała ta przestrzeń jest niemierzalną jednością. Aby wejść w tunel musisz mieć miksturę teleportacji oraz co najmniej 100 kondycji i 50 ran
Tunel czasu tworzy krąg łączący kontynenty, w okręgu tym można poruszać się tylko w jedna stronę.

Szklana Wieża

Prehistoryczny olbrzym TurTor zamieszkujący tą wieżę posiada zadziwiające umiejętności rzemieślnicze dane mu przez bogów. Dzięki nim i swej mocarnej sile może robić niespotykane nigdzie indziej przedmioty.
Jeśli dostarczy mu się odpowiednich składników to możesz zamówić u niego:
hełm Rogula
Obrona
+ 122
 Siła
34
Zużywa kondycji
5
Wytrzymałość
4020
Doświadczenie: 70
Termin: 13
11000 ta
100 x siarka
30 x stal
1 x rogi demona


hełm Obri
Obrona
+ 72
 Siła
24
Zużywa kondycji
4
Wytrzymałość
2020
Doświadczenie: 32
Termin: 10
23000 ta
100 x kamień
20 x stal
4 x oczy bazyliszka

kwarcowa tarcza
Obrona
+ 117
 Siła
19
Zużywa kondycji
3
Wytrzymałość
2020
Doświadczenie: 21
Termin: 10
21000 ta
20 x smocze zęby
10 x beczka oligoceńskie mała
5 x kwarc
1 x gurgol

kwarcowy napierśnik
Obrona
+ 170
 Siła
34
Zużywa kondycji
11
Wytrzymałość
3020
Doświadczenie: 29
Termin: 15
30000 ta
40 x smocze zęby
10 x kwarc
5 x beczka oligoceńskie duża
1 x gurgol

smoczy napierśnik
Obrona
+ 230
 Siła
36
Zużywa kondycji
12
Wytrzymałość
5020
Doświadczenie: 30
Termin: 20
39000 ta
50 x stal
30 x smocze zęby
3 x skóra smoka

pirytowy naramiennik
Obrona
+ 38
 Siła
9
Zużywa kondycji
3
Wytrzymałość
2520
Doświadczenie: 35
Termin: 10
15000 ta
30 x stal
10 x wino
5 x piryt

smoczy naramiennik
Obrona
+ 54
 Siła
10
Zużywa kondycji
3
Wytrzymałość
2020
Doświadczenie: 30
Termin: 10
17000 ta
25 x stal
15 x smocze zęby
1 x skóra smoka

pirytowy nagolennik
Obrona
+ 44
 Siła
11
Zużywa kondycji
3
Wytrzymałość
2520
Doświadczenie: 36
Termin: 10
18000 ta
35 x stal
10 x wino
5 x piryt

smoczy nagolennik
Obrona
+ 62
 Siła
12
Zużywa kondycji
3
Wytrzymałość
2020
Doświadczenie: 31
Termin: 10
20000 ta
30 x stal
15 x smocze zęby
1 x skóra smoka

maczuga czaszki
Atak
+ 138
 Siła
16
Zużywa kondycji
4
Wytrzymałość
3520
Doświadczenie: 60
Termin: 10
2000 ta
60 x kamień
20 x deska
1 x kryształowa czaszka

miecz Astara
Atak
+ 197
 Siła
35
Zużywa kondycji
8
Wytrzymałość
4020
Doświadczenie: 40
Termin: 20
35000 ta
50 x rogi
25 x stal
1 x oko golema

Smocze Gniazdo

Możesz tutaj znaleźć smocze zęby. Przeszukując gniazdo możesz stracić atak lub obronę, oraz znaleźć skarb w postaci około 2k talarów. :)

Aby rozpocząć eksplorację Smoczego Gniazda pilnujący go Biały Smok musi zostać pokonany. Podczas przeszukiwania możesz tu trafić na Małego Smoka lub Starego Smoka.

Orli Klasztor

Siedziba mędrców możesz oddać się tutaj medytacji. Zyskasz wówczas punkty rozwoju. Aby uzyskać 2 punkty rozwoju musisz medytować co najmniej 40 tur
Dodatkowo medytując poznajesz tajniki bycia mnichem.

Za każde 40 tur medytacji bez przerwy, otrzymasz 2 punkty rozwoju, po każdych 40 turach musisz wyjść, bo punkty się nie kumulują.

Pustynia

Stoisz przed pustynią, czy chcesz wejść do niej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz