Góry
Stoisz przed wejściem do gór. Piaskowy Dżin nie żyje, droga wolna. Jego pogromcą był dzielny rycerz Lasota z jury !
Grota Lwa
Jeżeli posiadasz lampę, możesz przeszukać grotę i szukać odchodów, oraz znacznie rzadziej błogosławionych ikon i kluczy do skrzyni (z reguły pojawia się określona liczba kluczy w danej turze: trzy, sześć lub dziewięć, lub nie ma ich w ogóle). Możesz znaleźć tu skarb w postaci oszałamiającej ilości talarów 100 - 300 ta, A TAKŻE SPOTKAĆ LWA LUB PANTERĘ.
(każde wydobycie - 2 punkty kondycji i niebezpieczeństwo utraty losowej ilości ran i kondycji, A TAKŻE RYZYKO ŻE LAMPA SIĘ ZEPSUJE)
Jeżeli wejścia do Groty Lwa strzeże Chimera, musi ja pokonać Dzielny Rycerz, żeby można było rozpocząć przeszukiwania.
Jeżeli zostaniesz w grocie w czasie przeliczenia tury, a po przeliczeniu tury wstanie Chimera, to nie będziesz mógł nic zrobić dopóki Chimera nie zostanie zabita (a zatem nie można przeszukiwać groty ani Z NIEJ WYJŚĆ).
Strażnica
Tutaj możesz zostać obrońcą wiary Ghazi w tym celu musisz być islamistą i mieć dworek w Zigurze. Ty aktualnie posiadasz x dworków i wyznajesz religia
Tutaj również możesz dostarczać głowy niewiernych
Dodatkowo musisz mieć cały czas jeden dworek aby nie utracić stanowiska.
Tutaj również możesz dostarczać głowy niewiernych
Dodatkowo musisz mieć cały czas jeden dworek aby nie utracić stanowiska.
Wyschnięta Studnia
Jeśli wlejesz wodę [x] do studni to może ci się uda w jej tafli przez chwilę zobaczyć obraz innego rycerza będącego na pustyni
Jeśli posiadasz łopatę możesz nabrać piasku
Możesz zamówić tutaj różne mikstury.
Co zamawiasz?
Wlewając wodę do studni, możesz zobaczyć statystyki bazowe (atak, obrona, kondycja i rany) losowego rycerza będącego w danej chwili na pustyni.
Woda może też wyparować i nie zobaczysz nic.
Z uwagi na brak zdarzenia losowego odradza się skakanie w tym miejscu w celu zaniechania niepotrzebnego zużycia energii
Jeśli posiadasz łopatę możesz nabrać piasku
Nabieram piasku
Nabieram piasku - automat - 10
Dom Pustelnika
Co zamawiasz?
![]() | trucizna | ||||||||
Doświadczenie: 4
Termin: 1 25 ta 30 x jad 4 x woda |
![]() | maść | ||
Doświadczenie: 1
Termin: 1 12 ta 4 x jad 1 x woda |
![]() | balsam | ||
Doświadczenie: 2
Termin: 1 18 ta 6 x jad 2 x woda |
![]() | słoni proszek | ||
Doświadczenie: 6
Termin: 1 24 ta 5 x kieł słonia 3 x woda |
Szałas Beduina
Przebiegły Beduin może wyszkolić cię w fachu złodziejskim. Jeśli dasz mu któryś z poniższych przedmiotów oraz wodę [x] i 401 x Twój poziom talary to może on cię podszkolić z kradzieży.
jantar – 2 punkty
smocze zęby – 4 punkty
kamienny posąg – 16 punktów
Możesz też tutaj zobaczyć listę 10 najlepiej wyszkolonych w złodziejskim fachu w AA.
Dodatkowo możesz sprzedać tutaj swoje przedmioty za marne kilka talarów.
jantar – 2 punkty
smocze zęby – 4 punkty
kamienny posąg – 16 punktów
Możesz też tutaj zobaczyć listę 10 najlepiej wyszkolonych w złodziejskim fachu w AA.
Dodatkowo możesz sprzedać tutaj swoje przedmioty za marne kilka talarów.
Opuszczona Kopalnia
Jeżeli posiadasz kilof, możesz szukać tutaj ropy, kamieni i mając troszkę szczęścia, szmaragdów.
Zabijając atakujące tu od czasu do czasu skorpiony zdobędziesz jad lub dziczyznę małą. Czasami może następić zawał, podczas którego tracimy losową liczbę ran i kondycji. Warto więc zaopatrzyć się wcześniej w zapas leków i pokarmu.
(każde wydobycie - 3 punkty kondycji)
Jeżeli wejścia do Opuszczonej Kopalni strzeże Feniks, musi go pokonać Dzielny Rycerz, żeby można było rozpocząć przeszukiwanie kopalni.
Jeżeli zostaniesz w kopalni w czasie przeliczenia tury, a po przeliczeniu tury zostaniesz w środku a wstanie Feniks, to nie będziesz mógł nic zrobić dopóki Feniks nie zostanie zabity (a zatem nie można przeszukiwać kopalni ani udać się w inne miejsce).
Oaza
Stojąc tutaj regenerujesz szybciej swoją kondycję. Miejsce to stanowi również azyl, a zatem nie można w tym miejscu atakować czy okradać innych rycerzy!
Dodatkowo nikt nie może Cię tu porwać :)
Możesz tutaj napełnić bukłaki wodą.
Przy użyciu gąbki, możesz tutaj za drobną opłatą zmyć efekt śmierdzenia.
Wypalarnia Gliny
Możesz zatrudnić się jako czeladnik. Będziesz co turę dostawał
dodatkowe talary. Aby garncarz cię przyjął musisz mieć sprawne koło
garncarskie, dostarczyć mu 20 gliny oraz mieć 2 poziom sprawności pracy
jako parobek.
Możesz zrobić sam, jeśli masz sprawne koło garncarskie i 2 poziom sprawności pracy jako czeladnik garncarza.
![]() | dzban | |
Doświadczenie: 3
Termin: 1 12 ta 4 x glina 2 x dębowy drąg 1 x woda |
![]() | lampa | ||
Doświadczenie: 4
Termin: 1 19 ta 8 x glina 2 x nafta 1 x woda |
![]() | gliniana kadź | ||
Doświadczenie: 5
Termin: 3 43 ta 20 x glina 8 x węgiel 3 x woda |
Palmowy Gaj
Jeśli posiadasz drąg to możesz strącić jakiś owoc. Drąg może się złamać.
(Każda próba strącenia owocu zabiera 1 punkt kondycji)
(Każda próba strącenia owocu zabiera 1 punkt kondycji)
Zigura
Stoisz przed osadą, czy chcesz wejść?
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz