Pustynia Curan


Góry


Stoisz przed wejściem do gór. Piaskowy Dżin nie żyje, droga wolna. Jego pogromcą był dzielny rycerz Lasota z jury !


Grota Lwa

Jeżeli posiadasz lampę, możesz przeszukać grotę i szukać odchodów, oraz znacznie rzadziej błogosławionych ikon i kluczy do skrzyni (z reguły pojawia się określona liczba kluczy w danej turze: trzy, sześć lub dziewięć, lub nie ma ich w ogóle). Możesz znaleźć tu skarb w postaci oszałamiającej ilości talarów 100 - 300 ta, A TAKŻE SPOTKAĆ LWA LUB PANTERĘ.
(każde wydobycie - 2 punkty kondycji i niebezpieczeństwo utraty losowej ilości ran i kondycji, A TAKŻE RYZYKO ŻE LAMPA SIĘ ZEPSUJE)

Jeżeli wejścia do Groty Lwa strzeże Chimera, musi ja pokonać Dzielny Rycerz, żeby można było rozpocząć przeszukiwania.

Jeżeli zostaniesz w grocie w czasie przeliczenia tury, a po przeliczeniu tury wstanie Chimera, to nie będziesz mógł nic zrobić dopóki Chimera nie zostanie zabita (a zatem nie można przeszukiwać groty ani Z NIEJ WYJŚĆ).

Strażnica

Tutaj możesz zostać obrońcą wiary Ghazi w tym celu musisz być islamistą i mieć dworek w Zigurze. Ty aktualnie posiadasz x dworków i wyznajesz religia
Tutaj również możesz dostarczać głowy niewiernych
Dodatkowo musisz mieć cały czas jeden dworek aby nie utracić stanowiska.

Wyschnięta Studnia

Jeśli wlejesz wodę [x] do studni to może ci się uda w jej tafli przez chwilę zobaczyć obraz innego rycerza będącego na pustyni

Wlewając wodę do studni, możesz zobaczyć statystyki bazowe (atak, obrona, kondycja i rany) losowego rycerza będącego w danej chwili na pustyni.
Woda może też wyparować i nie zobaczysz nic.
Z uwagi na brak zdarzenia losowego odradza się skakanie w tym miejscu w celu zaniechania niepotrzebnego zużycia energii 

Jeśli posiadasz łopatę możesz nabrać piasku
Nabieram piasku

Nabieram piasku - automat - 10

Dom Pustelnika



Możesz zamówić tutaj różne mikstury.
Co zamawiasz?




trucizna
Atak
+ 138
 Siła
1
Zużywa kondycji
2
Wytrzymałość
1
Doświadczenie: 4
Termin: 1
25 ta
30 x jad
4 x woda


maść
Rany
40
Doświadczenie: 1
Termin: 1
12 ta
4 x jad
1 x woda


balsam
Rany
60
Doświadczenie: 2
Termin: 1
18 ta
6 x jad
2 x woda


słoni proszek
Rany
200
Doświadczenie: 6
Termin: 1
24 ta
5 x kieł słonia
3 x woda

Szałas Beduina

Przebiegły Beduin może wyszkolić cię w fachu złodziejskim. Jeśli dasz mu któryś z poniższych przedmiotów oraz wodę [x] i 401 x Twój poziom talary to może on cię podszkolić z kradzieży.
jantar – 2 punkty
smocze zęby – 4 punkty
kamienny posąg – 16 punktów


Możesz też tutaj zobaczyć listę 10 najlepiej wyszkolonych w złodziejskim fachu w AA.
Dodatkowo możesz sprzedać tutaj swoje przedmioty za marne kilka talarów.

Opuszczona Kopalnia

Jeżeli posiadasz kilof, możesz szukać tutaj ropy, kamieni i mając troszkę szczęścia, szmaragdów.
Zabijając atakujące tu od czasu do czasu skorpiony zdobędziesz jad lub dziczyznę małą. Czasami może następić zawał, podczas którego tracimy losową liczbę ran i kondycji. Warto więc zaopatrzyć się wcześniej w zapas leków i pokarmu.
(każde wydobycie - 3 punkty kondycji)

Jeżeli wejścia do Opuszczonej Kopalni strzeże Feniks, musi go pokonać Dzielny Rycerz, żeby można było rozpocząć przeszukiwanie kopalni.

Jeżeli zostaniesz w kopalni w czasie przeliczenia tury, a po przeliczeniu tury zostaniesz w środku a wstanie Feniks, to nie będziesz mógł nic zrobić dopóki Feniks nie zostanie zabity (a zatem nie można przeszukiwać kopalni ani udać się w inne miejsce).

Oaza

Stojąc tutaj regenerujesz szybciej swoją kondycję. Miejsce to stanowi również azyl, a zatem nie można w tym miejscu atakować czy okradać innych rycerzy!
Dodatkowo nikt nie może Cię tu porwać :)

Możesz tutaj napełnić bukłaki wodą.
Przy użyciu gąbki, możesz tutaj za drobną opłatą zmyć efekt śmierdzenia.

Wypalarnia Gliny

  Możesz zatrudnić się jako czeladnik. Będziesz co turę dostawał dodatkowe talary. Aby garncarz cię przyjął musisz mieć sprawne koło garncarskie, dostarczyć mu 20 gliny oraz mieć 2 poziom sprawności pracy jako parobek.

Możesz zrobić sam, jeśli masz sprawne koło garncarskie i 2 poziom sprawności pracy jako czeladnik garncarza.
dzban
Doświadczenie: 3
Termin: 1
12 ta
4 x glina
2 x dębowy drąg
1 x woda


lampa
Wytrzymałość
500
Doświadczenie: 4
Termin: 1
19 ta
8 x glina
2 x nafta
1 x woda


gliniana kadź
Wytrzymałość
800
Doświadczenie: 5
Termin: 3
43 ta
20 x glina
8 x węgiel
3 x woda

Palmowy Gaj

Jeśli posiadasz drąg to możesz strącić jakiś owoc. Drąg może się złamać.
(Każda próba strącenia owocu zabiera 1 punkt kondycji)

Zigura

Stoisz przed osadą, czy chcesz wejść?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz