Zigura
Stoisz przed osadą, czy chcesz wejść?
Przystań
Możesz wynająć tutaj miejsce na statku i popłynąć.
Możesz też skorzystać z własnego statku.
Czas podróży jest wówczas o połowę krótszy a koszt mniejszy 10 razy
Płynę do Dorostar z rybakami
Koszt wynajęcia miejsca to 82 czas podróży to 100 tur
Koszt wynajęcia miejsca to 82 czas podróży to 100 tur
Płynę do Dorostar galerą
Koszt wynajęcia miejsca to 328 czas podróży to 50 tur
Koszt wynajęcia miejsca to 328 czas podróży to 50 tur
Płynę do Dorostar żaglowcem
Koszt wynajęcia miejsca to 1312 czas podróży to 26 tur
Koszt wynajęcia miejsca to 1312 czas podróży to 26 tur
Płynę do Orgrod z rybakami
Koszt wynajęcia miejsca to 82 czas podróży to 100 tur
Koszt wynajęcia miejsca to 82 czas podróży to 100 tur
Płynę do Orgrod galerą
Koszt wynajęcia miejsca to 328 czas podróży to 50 tur
Koszt wynajęcia miejsca to 328 czas podróży to 50 tur
Płynę do Orgrod żaglowcem
Koszt wynajęcia miejsca to 1312 czas podróży to 26 tur
Koszt wynajęcia miejsca to 1312 czas podróży to 26 tur
ORGROD
Płynę do Parhas z rybakami
Koszt wynajęcia miejsca to 41 czas podróży to 50 tur
Koszt wynajęcia miejsca to 41 czas podróży to 50 tur
Płynę do Parhas galerą
Koszt wynajęcia miejsca to 164 czas podróży to 25 tur
Koszt wynajęcia miejsca to 164 czas podróży to 25 tur
Płynę do Parhas żaglowcem
Koszt wynajęcia miejsca to 656 czas podróży to 13 tur
Koszt wynajęcia miejsca to 656 czas podróży to 13 tur
PARHAS
Możesz też skorzystać z własnego statku.
Czas podróży jest wówczas o połowę krótszy a koszt mniejszy 10 razy
Tabela Czasów Podróży
Tawerna
Wieści handlowe z dalekich krain.
Poszukiwane przedmioty:
Możesz się dowiedzieć gdzie w magazynach są zapotrzebowania na dane przedmioty. Jeśli masz coś na sprzedaż a ktoś chce to kupić przez magazyn, to dowiesz się do którego magazynu się udać. Niestety nie widać autorów zleceń, a jedynie Lokalizację oraz Cenę Min - Max oraz Ilość Zleceń.
Aby wejść do haremu musisz przekupić strażnika talarami, w zależności od poziomu Twojego rycerza. Nieudana próba przekupstwa kończy się uwięzieniem w Sidżinie nawet jeżeli masz stanowisko duchownego lub philofolisa. Dlatego warto przed wejściem napisać do sułtana i poprosić o ewentualne wypuszczenie w przypadku niepowodzenia.
Za kożuchy i szmaragdy możesz tutaj powiększyć parametr długość życia.
Za jeden kożuch średnia długość Twojego życia wzrasta 290-292 tur.
Za jeden szmaragd długość Twojego życia wzrasta w granicach 250 - 400 tur.
Możesz tu sprzedać każdą ilość posiadanych perfum. Cena perfum nie jest stała, zmienia się w zależności od inflacji i ilości realizowanych perfum w haremie.
Harem
Aby wejść do haremu sułtana musisz przekupić strażnika, kosztuję cię to 1300 ta. Pamiętaj że przekupstwo może się nie udać
Za kożuchy i szmaragdy możesz tutaj powiększyć parametr długość życia.
Za jeden kożuch średnia długość Twojego życia wzrasta 290-292 tur.
Za jeden szmaragd długość Twojego życia wzrasta w granicach 250 - 400 tur.
Możesz tu sprzedać każdą ilość posiadanych perfum. Cena perfum nie jest stała, zmienia się w zależności od inflacji i ilości realizowanych perfum w haremie.
Minaret
Tutaj możesz sprawdzić jakiej religii jesteś.
Minaret stanowi azyl. Nikt nie może tutaj okraść ani zaatakować Twojego rycerza, może on jednak zostać uwięziony w Sidżinie przez sułtana lub gwardzistę.
Jeśli masz miksturę drugiego zawodu to możesz tutaj dzięki niej zdobyć 2 poziom jednego z poniższych zawodów. Pod warunkiem jednak, że jeśli nie ma się innego zawodu (nawet 1 małego punkciku) niż parobek.
Tutaj możesz pomodlić się i złożyć ofiarę, przez to Twoja pojemność schowka się zwiększy. Aby to zrobić, trzeba posiadać przede wszystkim amulet charakterystyczny dla Twojej religii. Koszt złożenia ofiary to jeden amulet oraz ilość talarów uzależniona od poziomu Twojej postaci.
Winiarnia
Możesz zatrudnić się jako czeladnik. Będziesz co turę dostawał
dodatkowe talary. Aby winiarz cię przyjął musisz mieć sprawną kadź
glinianą, dostarczyć mu 20 winogron oraz mieć 4 poziom sprawności pracy
jako parobek.
Możesz zrobić sam, jeśli masz sprawną kadź glinianą i 4 poziom sprawności pracy jako czeladnik winiarza.
![]() | wino | ||||
Doświadczenie: 4
Termin: 3 16 ta 3 x winogrono 1 x dzban |
Magazyny
Możesz w magazynach przechować 44 swoich przedmiotów.
Zostawienie przedmiotu w magazynie to koszt 91 ta
Lista przedmiotów w tym magazynie
Ilość wszystkich przedmiotów: x
W magazynach, za niewielką opłatą, możesz trzymać swoje przedmioty. Liczba przedmiotów oraz opłata za przechowanie zależna jest od poziomu Twojego rycerza. Kupcy i narbonusi mają więcej miejsca w magazynach.
Jeżeli posiadasz pergamin, możesz napisać ogłoszenie zawierające ilość i cenę przedmiotu, którego potrzebujesz. Aby wystawić ogłoszenie, musisz posiadać przy sobie tyle talarów, za ile dany przedmiot chcesz kupić plus 10 % tej kwoty. Ogłoszenie to widnieje 100 tur. Jeśli w tym czasie nie zostanie ono zrealizowane, tracisz wpłaconą kwotę. Masz również możliwość wycofania danego ogłoszenia, jednakże otrzymasz o 10% mniej wpłacanych talarów.
Jeśli chcesz umieścić jakiś ze swoich przedmiotów w magazynie to przejdź do schowka
Jeśli poszukujesz jakiś przedmiotów możesz tutaj zamieścić swoje ogłoszenie w tej sprawie. Możesz dać ogłoszenie na ograniczoną ilość przedmiotów. W momencie wystawienia ogłoszenia pobierana jest od ciebie zaoferowana cena plus 10%. Realizacja ogłoszeń może doprowadzić do przepełnienia magazynu.
Możesz dać jeśli posiadasz czysty pergamin.
Stocznia
Możesz zatrudnić się jako czeladnik szkutnika. Będziesz co turę
dostawał dodatkowe talary. Aby być przyjętym musisz mieć sprawny młotek,
dostarczyć 10 desek oraz mieć 2 poziom sprawności pracy jako stolarz.
![]() | łódka | ||
Doświadczenie: 15
Termin: 5 300 ta 20 x deska 4 x smoła |
![]() | łódź rybacka | ||
Doświadczenie: 50
Termin: 20 10000 ta 30 x deska 10 x płótno 5 x sznurek 4 x smoła 2 x stal |
![]() | galera | ||
Doświadczenie: 80
Termin: 25 40000 ta 60 x deska 20 x płótno 10 x sznurek 7 x smoła 3 x stal |
![]() | żaglowiec | ||
Doświadczenie: 100
Termin: 30 200000 ta 150 x deska 40 x płótno 30 x sznurek 20 x smoła 5 x stal |
Pachołkowie mogą w kadłubie statku wypalić jego imię. Chcą za to 1 gourau i 392 ta. Wypalenie zmniejszy jego wytrzymałość.
Sidżin
Więzienie dla tych, którzy złamali islamskie prawo. Tutaj należy zapoznać się z prawami aktualnego władcy jak i można wysłać wiadomość priv do urzędującego sułtana.
Znajduje się również lista przestępców przebywających w więzieniu i ilość tur jaka pozostała im do wyjścia. Z Sidżinu można spróbować wyjść wręczając łapówkę strażnikom. Jeśli się to uda, wychodzimy natychmiast z więzienia i śmierdzimy do końca danej tury. Jeśli jednak strażnicy się nie dadzą przekupić, to tracimy talary i losową liczbę kondycji i ran na skutek pobicia przez strażników. Każda kolejna próba wręczenia łapówki jest możliwa, jednak więcej talarów trzeba na to wydać.
Najpewniejszym sposobem opuszczenia sidżinu przed czasem jest użycie żelaznego listu lub wypuszczenie przez sułtana.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz